Å planlegge treningen

Nyttårsforsettet mitt var å bli flinkere til å trene og bli sterkere. Selvom jeg er ganske travel har jeg klart å skvise inn noen styrketimer, yogatimer og thaiboksing i mitt ellers hektiske liv. Det er viktig for meg å planlegge timen før jeg begynner slik at jeg får mest ut av treningen og mye for motivasjonens del. Jeg får en mestringsfølelse når jeg kommer meg gjennom det jeg har planlagt. Her er noen bilder fra en styrketime sist uke: 




Styrkeøvelsene har jeg fått anbefalt av Strongbody.no og er superhappy med de, jeg merker at jeg blir sterkere og det er gøy 🙂

Jeg har tidligere skrevet om min treningsrutine som du kan lese HER, om thaiboksing HER og en heat-time HER  
 
<3 S
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg