Min treningsrutine

Hei dere 🙂 Er det noen av dere som har klart å holde nyttårsforsettet deres til nå ?

Mitt var at jeg skulle bli flinkere til å trene og bli sterkere. Jeg selv har vært supertravel men prøver å skvise inn minst 2 treningsøkter i uka. Nå skal jeg snart på Thaiboksing (kommer bilder og innlegg om det snart) men her ser dere styrkeøvelsene som funker for meg og som jeg har fått tips av å ta fra strongbody.no


Triceps øvelse


Planken med utfordring for balansen

Militærpress


Markløft

Pullups, eller pulldowns som kan være fint i en begynnerfase, du kommer deg opp så prøver du heller å senke deg ned ti centimeter, ti sekunder, gjenta 4 ganger

Knebøy. Her varmer jeg opp. Man skal alltid ta ett oppvarmingssett med lettere vekter for å forberede kroppen på øvelsen.

Puh ! 

Kanskje også Moonrise kan være deres nye treningslåt?

 

<3 S

#trening #fitness #styrkeøvelser #knebøy #sunnere #sterkere #nyttårsforsett 

.

 

 

11 kommentarer
    1. Hvordan får du så fine og tynne armer, lår og mage? du har så PERFEKT kropp:( har du noe jeg kan gjøre for og få det jeg å…:( Ha en fin dag videre<3

    2. Har sendt deg Mail fordi jeg vant konkurransen din her på bloggen, håper du svarer på mailen.💖💖💖DIGGER DEG💖💖💖

    3. Personlig ville jeg kalt den øvelsen dere kaller markløft i denne artikkelen/bildet for strak mark, to helt forskjellige øvelser..

    4. Det er jeg ikke! Helt vanlig jente, men veldig opptatt av (og litt nerd på)styrketrening! Ikke meningen å fremstå skarp, forresten!
      Trengs det en treningssamtalepartner, så stiller jeg any day 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg