HEAT

Jeg har begynt å trene på SATS ELIXIA en gang i uka på en gruppetime de kaller HEAT.

Det er supertungt! Man trener styrke, balanse, hurtighet og kondisjon i “Hot Mojo”-rommet. Ett rom som er 38 grader med 65 % luftfuktighet. Underveis utføres det til sammen 5 heat i 30 sekunders intervaller.

Første gangen jeg prøvde det føles det som om jeg skulle besvime siden det er tyngre å puste i ett sånn rom. Etter tre ganger ble jeg mer vant og klarer nå nesten alle “heatene” uten å legge meg ned. Ja, det er SÅ tungt, men så deilig etterpå ! Man føler seg så frisk etter å ha svettet masse og jobbet hardt med kroppen. Dette anbefaler jeg. 


Her er jeg heeeelt utslitt

Selv om denne gruppetreningstimen er utfordrende kan du lett tilpasse tempo og innsats da du jobber i ditt eget tempo med musikk i bakgrunnen.

(Info funnet på SATS ELIXIA sin hjemmeside)

Les også :

– MIN STYRKERUTINE

THAIBOXING ER DEN BESTE TRENINGEN

<3 S 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg