For en respons!

Hei dere kjære, kjærlige mennesker.

Jeg vil bare takke dere for de fine tilbakemeldingene etter blogposten min “Nå koser vi oss”

Nå har jeg snart ringt til seksti mennesker og hatt hyggelige samtaler i går og i dag.

Dette må være noe av det fineste som har skjedd meg på lang tid. Med noen snakket jeg med en stund. Før jeg ringte var vi ukjente, etter samtalen følte jeg at vi på en måte kjente hverandre litt. At jeg hadde fått en ny venn. At vi forstod hverandre. Takk for de samtalene, dere vet hvem dere er.

Noen samtaler ble korte, men vi fikk sagt GOD JUL. Noen svarte ikke, kanskje fordi de var travle eller ikke svarer noen som ringer med skjuld ID, kanskje vi snakkes en annen gang.

Min julaften har vært helt perfekt. Dagen startet tidlig da jeg måtte opp 06.00 for å gjøre meg klar til å dra til God Morgen Norge. Mamma og stefar Yngve, lillesøster Andrea og hennes kjæreste og min Lasse stod grytidlig opp bare for å få ha julefrokosten sammen med meg. Det gjorde meg veldig glad,alle vet at det er drit å stå opp tidlig på en fridag så det satte jeg pris på.

På God Morgen Norge snakket jeg om ensomhet og familie (Se intervjuet HER) og sang “All I Want For Christmas” (sjekk video HER) Etterpå kom Lasse å hentet meg og vi leverte noen julegaver før vi dro hjem til hans familie. Jeg fikk også en julegave som fikk meg til å gråte, det skal jeg skrive mer om senere, nå skal jeg se julefilm <3

 

🎄

Et bilde publisert av Sandra Lyng (@sandralyng) lørdag 24. Des.. 2016 PST

5 kommentarer
    1. Det var veldig hyggelig å prate med deg. Ble litt starstruck men som sagt så virker du veldig geniuin og avbalansert.
      Ønsker deg en trivelig romjul og takk for at du gjorde dagen min til en hyggelig opplevelse!

    2. Hei Sandra! Så fint tiltak du har gjort, med å snakke med noen som kanskje bare ønsket å ha noen som lyttet til dem i julen <3 Jeg var ikke alene på julaften, men blir det til nyttår og er ofte alene så jeg vet hvor godt det må ha føltes for dem at noen bryr seg 🙂
      Klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg