Nå koser vi oss!

“Nå koser vi oss”, sier mamma, og det gjør vi ofte sammen. Jeg er sammen med mamma og stefar Yngve, mormor og lillesøster Andrea så mye jeg kan. De er familie, det kjæreste jeg har. Jeg setter så stor pris på de, samtidig som jeg vet at det er mange der ute som ikke er så heldige å ha familie rundt seg i julen. Jeg er kanskje ekstra heldig for kjæresten min har også en fantastisk familie som har tatt meg godt imot og der skal jeg være på julaften.

Jeg tenker på de som ikke har noe sted å være julaften, eller noen å feire sammen med. Jeg skulle gjerne samlet dere hjemme, bli kjent med nye mennesker, vise at ingen er alene egentlig, det er alltid “oss” om vi kjenner hverandre eller ikke. Sånn kan det ikke bli i år da jeg skal feire hos andre MEN jeg vil gjerne ønske de/dere god jul, personlig. Hvis det er noen som føler seg alene på julaften, kan ikke de sende meg en mail med telefonnr deres til [email protected] så ringer jeg og ønsker god jul til de som vil det.

Julen kan noen ganger være litt “krampaktig”, derfor overskriften: “Nå koser vi oss”. Man SKAL liksom kose deg i julen, være med familie, ha råd til julemat og gaver. Jeg velger å tro at de som har dårlig råd, kjenner ekstra på det i julen. De som ikke har sine kjære rundt seg lengre, av forskjellige årsaker, kjenner ekstra på det i julen. De som er ensomme, kjenner ekstra på det i julen. Denne bloggposten går ut til dere.

La meg ringe å si god jul <3

Snakkes ! 

Varm klem Sandra

 

19 kommentarer
    1. Ja det er viktig å tenke på de rundt seg. Selv skal jeg til ett naboparet julekvelden men kommer til å sitte hjemme alene resten av jula. Jeg er transseksuell. Etter at jeg åpnet meg så vendte noen meg ryggen å jeg ble mye alene. Du kan gjerne ringe meg på 45394764.

    2. Noen koser seg alene også, men ikke de som er alene “ufrivillig”. Hjertevarmt tiltak Sandra. God jul, klem Odd.

    3. Ååååå så skjønn du er! Nå ble jeg glad, vet dette kommer til å bety mye for mange! Såååå god du er! <3 Ta vare på deg, og riktig God jul til deg, Sandra! :* <3 KLEM

    4. Ååååååå DU er skjønn Sandra !
      Hehe… Fikk lyst å sende Mail selv sånn at du kan ringe meg og ønske GOD jul men jeg er “en av de heldige ” selv. Skal feire jul med familien,vi er 6 i familien så det blir koselig og så blir det vennebesøk hele Romjulen pluss nyttårsfeiring med samboeren min som for øyeblikket er i USA 🙂
      Ser frem til en GOD jul
      Den julen du skal ha høres også meeeeeget koselig ut Sandra !! GODT å høre at du skal kose deg med familie og at du skal møte familien til kjæresten din :)))
      Ha en Supergod jul og nyttårsfeiring og IGJEN Sandra DU er god og dette er et flott initiativ ! Juleklem fra Stine

    5. Flere kjendiser burde gjøre dette men jeg lurer på hvordan de blir gjort
      De strømmer på med telefonnr i bloggen hennes nå…..
      PS: Noen er kanskje alene julaften, men få er alene i julen i sin helhet, men så er spm hvem liker ikke at Sandra Lyng ringer til deg? Artig denne. Hun har faktisk gardert seg bra.Ring meg visst du er alene julaften hadde vært en mer
      krevende sak, og hvordan skal en bevise det. Sette Svigermor i bøttekottet? Telf 97599298
      Hvorfor tilbyr ikke andre kjendiser denne tjenesten?
      Tror de ikke før en hører det. Når du trykker på nyheten kommer en helt annen overskrift . Nå koser vi oss.. Det er de rare,og hun kommer til å ringe å si god jul og thats it… Klarer du å få telefonsamtalen lenger er du god. Spennende dette. Hun er faktisk den eneste kjendisen som tilbyr å ringe rundt til flere 100000. god jul Sandra. Ringer du ? eller er det lest inn på
      bånd.. Når det er sagt tror jeg det ringes fra ukjent nr men en fiffig vri dette.

    6. Hei Sandra
      FANTASTISK at du gir av deg selv til de som er alene i julen . Ønsker deg og dine en RIKTIG GOD JUL😁🎄🎉

    7. Ble helt rørt av å lese dette innlegget ikveld. Hadde en vanskelig jul selv, og julekvelden var stille.. Takk for at du bryr deg om andre og har stort hjerte. Håper du har hatt noen fine dager.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg