UKE 22

Hei dere! Håper dere koser dere masse i det utrolig fine været! Her kommer min uke 🙂 

Ukens happening: 

Helt klart at jeg har signa med plateselskapet Universal! 

les om det her: Spennende fremtid

Ukens Hendelse(r): 

Startet uken med å være syk søndag og mandag etter 3 konserter, mista stemmen ett par dager tidligere også. Hjalp med et par dager fri 🙂

Tirsdag: 

Piknik med denne herlige gjengen!

BGHJVtLEmUn

Onsdag:

Fotoshoot til nye singelen min! Resultatet blir veldig bra og jeg gleder meg så til å snart kunne dele det med dere!

Torsdag: 

Solgte unna ting fra leiligheten min! Skal nemlig bli voksen og kjøpe meg min egen leilighet! 

Var også på møte med nye plateselskapet mitt, Universal 🙂 

Fredag:

I dag har jeg vært på låtpanelet på P3 og nå er jeg på vei til middag hos Tooji.

I morgen lørdag spiller jeg i Hamar, håper jeg ser noen av dere der 🙂

 

LES OGSÅ: Her spiller jeg i sommer

 

Ukens Insta: 

BGJ29zglakS

 

LES OGSÅ: Play My Drum er 1 år!

LES OGSÅ: Svar på spørsmålsrunde – Del 1

LES OGSÅ: Svar på spørsmålsrunde – Del 2

 

Ukens (oppdaterte) spilleliste: 

 

 

– Sandra

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg