Svar på spørsmålsrunden – DEL 2!


 

– Hvor mange barn vil du ha? og har du noen navn på dem?

Jeg har alltid ønsket meg 3 barn! Navn vet jeg ikke enda 🙂

– Hvilket sted syntes du det er best og være her i norge?

Jeg elsker sørlandet på sommeren, og Nord-Norge på vinteren! 

– Hvordan har du det for tiden?<3

Jeg har det veldig bra! 

– Hva hadde du jobbet med og hvor hadde du bodd hvis du ikke hadde blitt artist? 

Da hadde jeg nok jobbet som psykolog og kanskje bodd et varmere sted 🙂 

– hva er det beste sminkemerket syntes du?

Jeg elsker Glow Minerals! Jeg er så heldig at jeg får produkter fra de i tillegg, men det er helt klart min personlige favoritt! 

Det fine med Glow Minerals er at det er mineralmakeup, så det er ekstra bra for huden. I tillegg inneholder det UV-beskyttelse, har super dekkevne og sitter på hele dagen 🙂 

hva synes du om fotball?
Fotball er en morsom lagsport. Kjæresten min heier på Liverpool og ser på hver eeeneste kamp, så om jeg vil eller ikke så ser jeg ofte på fotballkamp!  😉

– liker du best og være med gutter eller jenter?

Jeg har både nære gutte- og jentevenner så det blir umulig å velge 🙂 Liker begge deler! 

– Jeg har funnet ut at jeg har intoleranse for både laktose og hvete. så jeg lurte på har du noen sunne tips til mat som ikke tar for lang tid å lage? 😀

Det har jeg! Sjekk ut noen av mine tidligere blogginnlegg om det 🙂 

Havrepannekaker

Hjemmelaget frokostblanding

Amerikanske pannekaker 

– Hva fikk du til jul? 

Jeg fikk faktisk Nintendo Wii! Perfekt gave <3 

– Hvor skal du opptre i sommer? 

Det kommer et innlegg om det i løpet av uka 🙂 Denne uka opptrer jeg på Fetsund, Bardufoss og Spydeberg! 

– hva du synes generelt om tatoveringer? Og hvis du skulle hatt noe selv, hva ville det vært? og hvor?

Tatoveringer kan være kult, spesielt hvis de er litt morsomme eller det betyr noe for personen 🙂 Jeg har alltid ønsket meg en Super Mario-tatovering, som jeg også synger om i denne låta: 

– Hva er du mest fornøyd med å ha oppnådd i livet?

Musikken min og karrieren jeg har klart å bygge meg opp! Jeg er stolt og fornøyd med at jeg faktisk kan leve av drømmen min, være omgitt av gode venner og har kommet meg gjennom perioder som har vært vanskelige. 

 

– Sandra

8 kommentarer
    1. Kuult! Da gleder jeg meg til å se en Super Mario tattoo! 😀
      Enda hvor mye jeg har hørt den låta, så har jeg ikke tenkt på
      at du synger om Super Mario tattovering 😛 Men KJØR PÅ! 😀

    2. Du er den nydeligste jenten jeg noengang har sett,så viss noen plager deg ,gi meg et ord.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg