Weekend fashion & weekend music #2

Ny helg, nye outfits! Lagt min elsk på disse to antrekkene fra Dagmar.

Ellers så har uken min gått i ett, radio, tv-promo, intervjuer, kontorjobbing. Jeg elsker det, men i går så slokna jeg på sofaen når jeg kom hjem (igjen) hehe. Men det betyr også at jeg ikke har fått vært så aktiv her på bloggen som jeg har hatt lyst til, men håper å ta det igjen 🙂

Har også oppdatert festlisten min, perfekt for the single ladies og jentevors, eller når du vasker hjemme, trener, eller vil bare twerke litt alene i stua.
Følg den og ha en fortsatt fantastisk helg!

Lille Lassi, begynner å bli stor nå, søta 

 

PS: Blir veldig glad for om du tar en lytt på min siste singel #NightAfterNight, ligger selvfølgelig også i spillelista her 😉 

 

 

xoxo Sandra

 

6 kommentarer

Siste innlegg