Ny singel, BLUE ute fredag!

Kjære venner, lesere og dere som lytter til musikken min. 

ENDELIG kan jeg si at min nye singel “BLUE” kommer ut på fredag. Her er coveret.


Foto : Desiree Mattsson

Orginalen Blue kom sommeren 1999. Det året følte jeg meg ofte alene og livet var ikke enkelt. Men denne sangen fikk meg til å smile og danse for meg selv. Blue (dabadi) var en partylåt, men for meg lå det noe i det ordet “BLUE”. Blåmandag, Blues, BLÅTT – vondt og vakkert. Jeg ville bruke referanser fra den låta i denne sangen som en “throwback”, en påminnelse til det året livet var tøft men ble bedre! 

Dette er en låt som betyr veldig mye for meg og jeg håper den kan være med på å gi håp, en god følelse eller bare en påminnelse om at du aldri må gi opp. Fortsett med det du liker å gjøre og stol på magefølelsen din! Vær stolt av den du er, stol på deg selv og vær glad i deg selv. 

Kanskje denne låten kan gi deg et smil om munnen, og hvis du føler deg alene og at ting et vanskelig så vit at det er mange som kan hjelpe deg og livet blir bedre. 

Jeg ville dele dele disse tankene med dere, derfor skrev jeg BLUE. 

 

In English:

 

The original song “Blue” came in summer 1999. That year I often felt alone and life was not easy. But this song made ​​me smile and dance for myself . Blue (dabadi ) was a party song , but for me there was something in the word ” BLUE ” . Monday Blues , BLUE – painful and beautiful. I wanted to use the references from the track in this song as a “throwback” and a reminder of the year in my life that was rough but became better !

This is a song that means a lot to me and I hope it can help to give hope , a good vibe or just a reminder that you must never give up. Continue with what you love to do and trust your instinct ! Be proud of who you are , trust yourself and be happy with yourself.

I hope this song can put a smile on your face and if you feel alone and feel things a difficult then know that there are many who can help and your life will improve.

I wanted to share these thoughts with you, that is why I wrote the song “Blue”

 

Sandra <3

 

Les også: Her spiller jeg i sommer

Les også: Oppnå drømmene dine!

Les også: Play My Drum – 1 år! 

2 kommentarer
    1. ÅÅÅ den (blue da ba dee) er min oppmutrings sang<3 Og den nye sangen din er nok drit bra! jeg har ikke hørt den.. men jeg vedder på at den kommer på topp-lister med en gang!<3

    2. ÅÅÅ den (blue da ba dee) er min oppmutrings sang<3 Og den nye sangen din er nok drit bra! jeg har ikke hørt den.. men jeg vedder på at den kommer på topp-lister med en gang!<3 gleder meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg