Oppnå drømmene dine!

Jeg sikter mot stjernene. Det har jeg alltid gjort. Jeg er fornøyd om jeg lander på månen men gir meg ikke før alle drømmene mine er oppnådd.

Jeg er villig til å kjempe, til å vente og til å slite, for det finnes ingen plan B. Når det ikke finnes noen plan B og plan A er det eneste alternativet, da lever du deretter. Men hodet må være med, man må tenke positivt og ha troa på seg selv uansett hva andre måtte mene.

Glem jantelov, glem begrensninger, glem at noen sier det ikke går. Om andre tviler på deg. Om de sier at det er umulig og at du må tenke realistisk. 

De er da du må si til deg selv: Jeg skal klare det, Det er mulig. Det er god plass til alle. – Hvis andre har fått det til før meg, hvorfor skal ikke jeg klare det?

Dette skal gå! Dette skal jeg klare! Sånn må man tenke hvis man skal oppnå drømmene sine, komme seg igjennom tøffe tider eller noe så enkelt som å pushe seg på en treningstime. Jeg tror at mesteparten sitter i hodet. Man kan klage eller skylde på andre for at man ikke følger drømmene sine eller når målene sine. “Det er for liten tid, jeg har ikke råd” ect. Men det hjelper ingen.

DU KAN HVIS DU VIL!

Jeg har satset alt på musikken. Fra jeg var liten jente ønsket jeg å stå på scenen.Og jeg gjorde alt jeg kunne for å få gjort det, eller bare gjøre noe som hadde med musikk å gjøre. Radioen ville stå på hele døgnet på rommet mitt. Om natta sovnet jeg til ballader og forgudet Madonna og Michael Jackson i oppveksten.

Jeg skulle stå på en scene og synge for folk. Jeg skulle lage egen musikk.


Her synger Lillelyng for familen

Siden musikken betyr alt for meg og jeg har muligheten til å jobbe med det, vil jeg si at jeg lever drømmen min. Jeg er privilegert, heldig og utrolig takknemlig, men det har også krevd mye ståpåvilje og tålmodighet, når jeg trenger ekstra motivasjon lever jeg etter dette:

* Lag deg rutiner og planlegg hvordan drømmen skal oppnås. Hold deg til det. Som Tony Robbins sier : Rituals gives results

* Tro på deg selv, uansett – Raise your standards

* Bli en observatør i ditt eget sinn, ikke la negative tanker få oppmerksomhet.

* Skriv ned alt du setter pris på og husk å være takknemlig, også til de små tingene. Tenkt for eksempel at været er “friskt” istedet for ” altfor kaldt” om vinteren.

* Velg noe som gjøre deg glad og tenk positivt rundt det. “Jeg velger å trene en time i dag og jeg gleder meg” Selv om det noen ganger kan være tøft og dørstokkmila altfor lang.

* GI ALT ALLTID 

* Ta lærdom i ting som ikke går din vei. Det som dreper en gjør en sterkere

 

 “It´s the pain of dicipline and its the pain of regret” – Tony Robbins

 “How would the person I like to be, do the things I´m about to do?”

“Du kan ikke stoppe bølgene, men du kan lære deg å surfe” – Jon Kabat-Zin

Hvis jeg, en småsprø jente fra nord kan oppnå drømmene sine, da kan sannelig du også det!

Kom gjerne med sitater du liker i kommentarfeltet.

<3 <3 <3 

S

9 kommentarer
    1. Hei Sandra,
      Konge innlegg! Vil også si at du lager helt fantastisk musikk i det siste! Jeg hadde ikke helt falt for de norske, idol artistene vi har, men du har utviklet deg så sinnsykt bra til å bli en artist som passer like godt i USA som i Norge. Musikken din gir så goodfeel og ekstra herlig på vors med venninner.
      Syntes du fortjener å høre! Syntes også det står uendelig med respekt alle de seriøse innleggene du har som fronter viktige saker, i motsetning til veldig mange andre artister.. Klem Eva!

    2. Elsker dette innleget! positiviteten din elsker jeg bare!! når jeg ser et bilde av deg eller når du smiler! må jeg bare smile! du lyser opp hele dagen min!<3

    3. Hei Sandra! 🙂
      Ville bare si at du skriver veldig bra og har mye fornuftig i hodet og fine poenger å komme med. Veldig inspirerende å lese. Har fulgt deg siden du var med i Idol. Du er jo så sjarmerende og det stråler varme ut av deg 🙂
      Du lager veldig bra muskk, spesielt likte jeg “play my drum”. Heier på deg!
      klem fra camilla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg