Gjorde meg sterkere

Jeg fikk en del spørsmål av journalister i går på den røde løperen på kjendisgallaen ang coverbildet til den nye singelen min.

Som dere kan se på bildet sitter jeg i bar overkropp med ryggen mot kamera, og litt av brystet mitt kommer frem. Jeg har tidligere tenkt på å ta et sånt bilde, og når vi snakket om det på en fotoshoot noen uker tilbake valgte jeg å prøve meg på dette og er fornøyd med resultatet.Fotografen Bard Lunde er superflink!  

Èn av grunnene til at jeg ønsket å ta et slikt bilde er nemlig fordi dette er brystet hvor jeg for to år siden opererte tre svulster fra. I en lang periode syntes jeg dette var veldig vanskelig, særlig den tiden da jeg fikk vite at jeg hadde svulster og måtte vente på beskjeden på om de var godartede eller om jeg hadde kreft. Heldigvis, som jeg tror mange av dere vet, så var de godartete, men ble likevel anbefalt å fjerne de. 

Etter selve operasjonen så brystpartiet mitt langtfra som de tidligere hadde gjort og jeg ble veldig bevist på min egen kropp og mistet en del selvtillitt. Det var helt til jeg innså hvor heldig jeg var for at jeg var frisk og hvor lite utseendet på brystene mine har å si. Det er mange kvinner som har gått igjennom denne type operasjoner. Jeg har ingenting å klage på. Jeg er frisk!

Så på fotoshooten for noen uker siden så valgte jeg å “eie” det som for meg var en vanskelig ting og som jeg følte ble en skavank. Istede for å skjule det og skjemmes ville jeg gå helt andre veien og si: Dette er en del av min historie og den har gjort meg sterkere.

– Sandra

 

6 kommentarer
    1. Det er så bra at du er frisk<3 og det cover-bilde ditt er drit kult! den nye låten din kommer til og ende på topplister, det vedder jeg på:)
      det Var kjempe koselig og møte deg igjen på lørdag! Håper vi snart møtes igjen<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg