Venner

Venner for meg er familen du velger selv. Jeg er så utrolig heldig som har så gode venner i livet mitt.

Vennene mine betyr alt for meg. Disse menneskene har vært her for meg i tykt og tynt og jeg med dem. 

Så si til vennen din i dag at du er glad i han/henne. Denne posten er en hyllest til verdens beste venner! Elsker dere


Disse nydelige menneskene er fra Island, Klara, Alma og Camilla. Vi ble bestevenner etter at vi møttes i LA da jeg bodde der. Dette bildet er fra 2011 🙂


Klara Boo

Dette tatt 2 dager sien

Gunnar 🙂


Lottemor


Astrid, som har vært min beste venninne fra første skoledag på videregående


team MER


Ida og Andreas, jeg og Andreas deler hunden Nahla 🙂

Camilla, Ida, Mathias, Anne og Marlene

Anette! 

Dårlig bussbilde med verdens beste venn og soulate Ida

Og Ida (mor)

14 kommentarer

Siste innlegg