Kos

Noen ganger trenger man bare ett pust i bakken, bort fra støy og hverdagen.

Jeg sitter i skrivende stund på en veranda i Phuket i Thailand og storkoser meg med ett glass rødvin med kjæresten. NÅ tar jeg sommerferien jeg aldri fikk (for jeg hadde veldig mange konserter <3).

Etter å ha sittet i studio i en kjeller i noen dager fant jeg ut at jeg heller ville ta med meg produsentene fra Boxxes og låtskriveren Karoline med på en hyttetur. Her slapp vi å tenke på når neste tog gikk og hva som skjedde rundt oss. Dette er de mest produktive dagene jeg noen gang har hatt.

Vi lagde vel 8 idéer disse dagene og storkoste oss på tur. Se video og bli med inn i min verden 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg