Utskiftning!

Det er offisielt høst og jeg har byttet til vintergarderoben. Digg! 

MEN

Jeg innså at jeg hadde mange fine ting liggende, som jeg ikke bruker lenger!

Jeg er veldig fan av gjenbruk og syns det er viktig at klær jeg ikke bruker kan få nytt liv hos noen andre <3

Så da er det på tide å oppdatere bloppis-siden min!

 

Her er noen av godsakan!

 

Kåpe fra Tommy x Gigi  

 

Sett fra Custommade – skjørt og topp

 

 

Strikkegenser i str S fra New Look

Resten finner du HER

Oppdateres fortløpende 🙂

 

Hva er deres beste bruktkjøp? 🙂

 

Klem S

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg