Studio Love

Hei dere 🙂

I det siste har jeg vært en del i studio og laget ny musikk,

Det kommer en morsom greie fra meg i november og kanskje en release faktisk allerede i slutten av oktober (!) en låt som passer perfekt når det blir kaldere ute.

Jeg skriver nå både på engelsk og på norsk og elsker å utfordre meg selv når det kommer til tekst, melodier og rett og slett genre.

Det er så gøy at det er så mange norske produsenter som gjør det så bra verden over, og jeg er heldig som får muligheten til å jobbe med noen av de.

Heldige meg får låne studiotøffler i str nesten 50 😀

Her er det type soundet jeg digger om dagen. 

 

Hva hører dere på ? Alltid gøy å oppdage ny musikk 🙂

1 kommentar
    1. Hei
      Så morro , viktig å gi seg selv utfordringer 💪🏻
      Går mye i Five Finger Death Punch å Metallica, men også Kygo å Alan Walker 🙂 veldig allsidig 😊
      Ha en fin dag 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg