Heia 2017!!

Første post i 2017!

Hvorfor? Jo, for jeg jobber masse i studio for tiden, kjenner meg kreativ og glad og ofte viser det seg at når jeg er på mitt mest travle så blir det sjeldnere bloggposter, men jeg skal prøve å være flinkere til å kombinere. Hvordan har deres år startet? Har noen holdt nyttårsforsettene sine ?

Mine var som vanlig å prøve å holde meg i form i år også, så i morgen kommer en treningspost.

 

Statusrapport punktum

A photo posted by Sandra Lyng (@sandralyng) on Jan 17, 2017 at 8:35am PST

Snakkes <3

1 kommentar
    1. Hei:) Det blir spennende å høre hva kreativt du kommer ut med ;o) Masse lykke til i studio! :o)
      Jeg har ikke selv noen nyttårsforsett, men fortsetter jobben mot mine mål om å få en bedre helse og overskudd til å jobbe mer i studio selv, med mine enkle prosjekter.
      Ha en fin fin kveld!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg