Årets kvinnelige artister

Hei dere!

Nå sitter jeg “backstage” på tv 2. Jeg skal snart opptre på God Morgen Norge men singelen min Hiding. Du kan se det på tv2 09.50. Var oppe 04.00 i natt så er litt trøtt men gleder meg.

Jeg ville bare dele det at jeg syntes det var stas å være på listen “Årets kvinnelige artister” på Spotify. 

Jeg tar over snappen til @vglistatopp20 i dag OG skal opptre på Ruben på P3 i kveld! Så følg med 🙂 
 

Skal opp klokka bæsj i morra for å synge på @GMN så nå er det natta! 😽

Et bilde publisert av Sandra Lyng (@sandralyng) tirsdag 20. Des.. 2016 PST

 
Travel, deilig dag <3
 
5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg