Bleking ødela håret mitt

Da jeg bleket håret i fjor var jeg kjempefornøyd.

Det jeg ikke tenkte på var at det ikke var bra for håret mitt.

Plutselig ble det mer og mer hår på hårbørsten og i sluken etter en dusj. Etterhvert så la jeg merke til at hele håret hadde fått en såkalt “kjemisk klipp”.

Minimum 30% av håret mitt hadde bare blitt kuttet rett av som om jeg hadde klipt det. 
Det så ganske trist ut..

Lørdag var jeg dritt lei av slitt hår så jeg bestemte meg bare for å klippe det rett av fra der det korte håret stoppet. Jeg ba mamma, som er frisør hente kjøkkensaksa og gi meg en “lobb” som det så fint heter, og vet du hva, jeg er SÅ fornøyd, har aldri hatt så kort hår før, men det er friskt og det er mitt og nå kan jeg spare det ut. Jeg liker det jeg, hva synes du?

9 kommentarer
    1. Hei Sandra. Er du klar for håndballtrening i nadderud arena i morgen? Har du kjøpt deg håndballutstyr? Du kommer til å ha det kjempegøy på håndballtrening i morgen sandra😀😀😊😊 du kommer til å score mange mål!!

    2. Du bør bruke det kosttislkuddet Haircare for hår som alle de andre bloggerne bruker. De skryter skikkelig av det, så tror det vil hjelpe deg så du får håret ditt raskere tilbake igjen. Sjekk det ut 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg