Min treningsrutine – Benøkt 1

Hei folkens <3

Jeg er veldig opptatt av å trene styrke om dagen, det er så deilig å føle seg sterkere og det ligger en stor mestring og glede i det å se at du klarer mer og mer vekt/kg for hver gang.

Siden jeg prøver å trene ben og rumpe to ganger i uka, så her har jeg satt sammen to treningsøkter med forskjellige øvelser, nytt innlegg kommer i morgen. Si ifra hvis du prøver noen av disse øvelsene, vil gjerne høre hva du synes om de.

Her er min ben-treningsrutine:

Sumo squats med kettlebell:


Gående utfall:

Hip thrust:

Markløft:

Rygghev med vekter:

LES OGSÅ:

Å PLANLEGGE TRENINGEN

THAIBOXING – DEN BESTE TRENINGEN

Ha en fin dag ! 

 

S

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg