Selma 10 (70) år!

I forrige uke ble lille hunden min Selma 10 år!

Og for noen flotte år vi har hatt sammen, hun liker turer, kosing på magen, ALL slags mat og å bjeffe på vaktmestere. Hun er min beste venn 🙂

Her er du Selma, sammen med “broren” din, som ble 4 ganger så stor som deg, Lukas i 2011.

Selma du er kul!

Jeg elsker å sove sammen med deg

Du er så god og snill

Da du traff han frekke fyren her, ble du så gravid at du ikke kunne sitte skikkelig.

Noen uker senere fikk du 3 friske valper.

Vi beholdte den miste, den som var mest redd, rar og som var helt lik deg, Lassi <3


Og dere ble bestevenner

Her er familien.

Mormor har passet deg masse, vi er glade i henne

Takk for at du får meg opp hver morgen til frisk luft, jeg elsker å gå på tur med dere.

.. og jeg elsker deg <3 

Takk for all glede du har gitt og gir meg hver dag.

Klem S
 

5 kommentarer
    1. Hei. Kan du lage håndballinnlegg nå Sandra? Du kan fortelle at du har blitt invitert på håndballtrening i nadderud arena. Du kan jo skrive om hva slags utstyr du trenger til å spille håndball.

    2. Like taking photos? My new blog will help you take even better photos! When it comes to dogs, try to get down on the floor while taking photos! Your pictures will be even better!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg