Juletradisjon 2 – Julevindu og pepperkakebaking

Har jeg fortalt at jeg elsker jula ?

Tid for ro, hygge, koselig julemusikk. Det er akkurat som om skuldrene senker seg og jeg smiler når kinnene mine blir røde av vinterkulden ute.

Jeg elsker koselige julefilmer, pepperkaker, gløgg og mandariner. Jeg liker nedtellingen til jul, pakkekalender (Jeg har laget en til kjæresten min) og karamelliserte mandler.

I år inviterte jeg mamma hjem til meg for å lage pepperkaker til spising og pynt. Jeg ville ha ett sånn jule-vindu som de hadde i Jul i Skomakergata, noen som husker den serien? Min favorittjuleserie !

Her baker vi pepperkaker og lager julestemning i vinduet:

Nå er det 19 dager igjen til julaften <3

 

S

#jul #julestemning

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg