Juletradisjon 1 – Pepperkakehus

Nå nærmer det seg jul og jeg har bestemt meg for at jeg fra i år av skal skaffe meg noen tradisjoner, jeg er jo snart voksen og greier og har tross alt fått meg ett eget hjem.

Så, den 1. desember blir det pepperkakehusbygging, ok, dette var ikke det fineste pepperkakehuset du har sett kanskje, men koselig nok 🙂


Jeg har nå spist seigmenn til frokost (anbefales ikke, men det gir energi i en 20 minutter til styrketrening 🙂

Hva er dine tradisjoner?

Ha en fin dag <3

S

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg