BLUE

Wow, endelig! Den nye låta mi Blue er ute! 

Du kan lese mer om den HER.

Det er stort for meg å endelig slippe den, det er en låt jeg har tenkt på å gi ut lenge. En låt som betyr veldig mye for meg. Jeg ønsker så gjerne at den kan gi en positiv følelse til noen der ute som kanskje kjenner seg igjen i teksten. At du skulle ønske at du kunne rømme fra alt og noen ganger deg selv, at det føles som om ord noen ganger sårer mer enn noe annet. At det kanskje er noen der ute som prøver å bryte deg ned.

MEN også en påminnelse om at du er sterk og trenger ingen andre enn deg selv. Hvis du lærer deg å være glad i deg selv. Man kan gråte, men det vil gå over. Kanskje sangen vil gi ett lite håp? Eller kanskje ett smil? Eller kanskje du bare vil synge med på BLUE da ba dee, uansett så håper jeg du liker den 🙂

 

 

Run run run, 

All you do is run run run

They shoot at you

like machine-gun

And try to take you down

But you are strong , your army is who you are 

when you re alone – not really alone

yeah you are tough 

you ve walked this road,

come so far 

It´s ok to love yourself

remember when you´re

Blue (Da ba dee)

Cry Cry Cry 

It´s ok to

cry cry cry 

cause soon the tears will

dry dry dry 

so that you can fly 

But you are strong , your army is who you are 

when you re alone – not really alone

yeah you are tough 

you´ve walked this road,

come so far 

It´s ok to love yourself

Remember when you´re Blue (da ba dee) 

Remember when you´re Blue (da ba dee) 

 

 

<3 Sandra

6 kommentarer
    1. Bare elsker denne låten og har ventet siden søndag på å høre den igjen, så gikk gjennom snapene jeg hadde lagret og hørte på den der 😛 Men når jeg våknet idag var det første jeg gjorde var å gå inn på spotify å legge den inn i spotify listen min.. Ligger under sangen heels off, så får skikkelig flashback til konserten din på Årnes 😀 Så gleder meg til søndag for å høre deg igjen <3 Blue er på i skrivende stund og jeg synger med, takket være teksten over her 🙂

    2. Hei.
      Du er favoritt artisten min og du er flink til å synge og
      underholde.Har dessverre ikke fått hørt den nye låten
      “blue” ennå,men min favoritt farge er blå og derfor synes
      jeg at det var magisk at din nye låt fikk navnet blue.
      Du kommer på god sommer Norge i kveld og i den anledning hadde det vært utrolig kjempestas om du kunne sendt en liten hilsen til Kristian i Farsund.
      Mvh.
      Kristian

    3. Hei! Så deg opptre på god sommer Norge i dag! Super kul låt!
      Elsket kjolen du hadde på deg, går det ann å spørre hvor den er fra?
      Hilsen Elise 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg