Min morgenrutine

God morgen folkens!                                                                                                                      #sponsetinnhold

Da jeg var i Stella forrige måned snakket jeg om hva som var min “skjønnhetsrutine”. Det jeg mener å si er at dette er det jeg putter i ansiktet mitt om morran og hvordan jeg sminker meg til scenen.

Steg for steg.

Disse to er fantastiske, en fin dagkrem med vitaminer fra Skin Teck og en solfaktor fra Glo Therapautics er ansiktskremene jeg bruker hver morgen.

Deretter blander jeg disse foundation-fargene fra Luxe for å få de til å passe min ansiktsfarge.

Så legger jeg concealer under øyene med pensel for å få jevne det fint utover. 
Jeg fikser brynene med Fred Hamelten sine produkter og Glo sitt bryn-kit.



Når jeg legger øyenskygge foretrekker jeg plummefargen da det fremhever grønnfargen i øynene mine.



Jeg synes denne mascaraen holder seg godt helt til jeg fjerner den med varmt/lunkent vann.


Neglene er fikset av Katrine fra Neglsnekkeriet.

Jeg elsker dette countour-kittet fra Glo Minerals

 

Sånn! Klar for scenen

<3 S

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg