Jeg er egentlig ikke jålete

                                                                                                                                                 #sponsetinnhold 
Tidligere i år gjorde jeg et intervju med Stella om mine skjønnhetsritualer. Intervjuet kan du lese HER og her: 
Foto: Einar Aslaksen

Hvor jålete er du ? på en skala fra 1 til 10? 5. Vanligvis bruker jeg ikke så mye tid på badet om morgenen. Men hvis jeg skal pynte meg til en shoot for eksempel, ville jeg sikkert brukt 40 minutter til det lange håret og for å legge fin sminke.

Hva er ditt skjønnhetsritual? Både morgen og kveld vasker jeg ansiktet med Glo Therapeutics Hydration Gel Cleanser. Den gir fukt til huden i tillegg til at den rengjør godt. Deretter tar jeg på SkinTeck Vit. E cream, og solkrem fra Glo. Det er viktig å ta vare på huden selv om det ikke er en solfylt dag. På kvelden bruker jeg i tillegg en tonic for å få bort sminke og døde hudceller. Den gir huden antioksidanter, før jeg tar på nattkrem. Jeg sverger til disse produktene fordi jeg merker en forskjell. Siden de inneholder vitaminer og mineraler føler jeg at de er bedre for huden enn andre produkter jeg har prøvd.

Husker du ditt aller første sminkekjøp ? hva var det? Det var sammen med farmor, og jeg mener hun kjøpte blå øyeskygge og en veldig sterk parfyme til meg

Hva er viktigst for deg, å være fin på håret eller å være fint sminket? Og hvorfor?Hvis jeg må velge, må det vel være å være fint sminket. Håret får være, så lenge jeg ikke ser ut som et troll ? Jeg har jo mye volum, hehe. Jeg elsker hårbehandlingen «Inour Frizz out», som du får hos for eksempel Hege Bigand hos Black Box Beauty i Oslo. Den reparerer, styrker og fjerner frizz og krøller. Du trenger faktisk ikke klippe så ofte heller, for den fikser tuppene og gjør håret blankt og sunt.

Renser du alltid ansiktet før du legger deg? Ja, hvis jeg gidder, hehe.

Hva har du alltid i sminkepungen? Maskara fra Sensai , eyeliner og vaselin. Har også et fantastisk contouringkit som fikser alt mulig og former ansiktet slik du vil.

? og med deg i vesken? Lipgloss.

Når føler du deg finest? Når jeg er nydusjet med bare en krem i ansiktet, da føler jeg meg freshest. Finest føler jeg meg vel når jeg har fått på meg litt sminke og fikset håret og går i noen kule hverdagsklær. Kanskje også når jeg kommer rett fra frisøren min, Hege.

Hva slags sminke skulle du ønske du kledde skikkelig godt? Knall lilla leppestift, det er så modig og kult, synes jeg.

Du får ti minutter for å fikse deg før et event på rød løper. Hva gjør du? Blander dagkrem og Luxe foundation i ansiktet, legger en liner over øyet og tar på meg en rød leppestift. Håret setter jeg opp, kanskje bare i en høy, stram hestehale.

10 minutter bruker jeg på badet om morgenen

Favorittprodukt: Renew Serum fra Glo Therapeutics. Redder huden min fra akne.

Beste tips: Mye søvn

produkter bruker jeg på en vanlig morgen.

Min parfyme: BVLGARI har en lilla flaske som jeg alltid bruker.

Min leppestift: Suede Matte Stick fra Glo Minerals i fargen «Bliss».

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg