Min type vinterferie

Hei igjen mine kjære lesere <3 Jeg må først og fremst bare fortelle dere at jeg setter så utrolig stor pris på at dere leser bloggen min, jeg prøver så godt jeg kan å få svart hver og en av dere når jeg har tid. 

BBpDhF1FahZ

Nå har vel noen av dere alt fått vinterferie og noen får vinterferie neste uke, eller uken etter der igjen. Jeg ville bare fortelle dere at til helgen reiser jeg på en mini vinterferie ned med Djen min Boge og saxofonisten Kim til Frankrike for å ha min første spillejobb utenlands! Først på fredag i Bordeaux og lørdag i Lyon. 

GU kor e gleda me!!

Legg meg til på snap så kan dere følge med på hva jeg skal: 

I morgen er jeg med på panelet på VG-tv, hvorfor skal jeg si i morgen, da kommer det noen spennende nyheter herfra!

<3 S

5 kommentarer

Siste innlegg