10 kjappe om meg på KK.no

Hvilken ting ville du aldri klart deg uten? 

– Musikken, det er alt for meg.

Hva er det første du gjør om morgenen?

– Lufter hundene.

Hva er det beste rådet du noen gang har fått?

– Å ikke ta ting så alvorlig, alt ordner seg til slutt.

Hvillken kjendis ville du helst byttet utseende med for én dag?

– Kim Kardashian, det må være mykt å sitte på den rumpa!

Hva er du mest stolt av i din karriere?

– At jeg fortsatt står på 🙂

Denne sangen har du hørt alt for mye på i det siste?

? «Hurricane ? Thirty Seconds To Mars». Jeg blir aldri lei.

Hva sto det på den siste SMS-en du fikk?

– Det var en kompis som spurte om jeg skulle være med i en pokertunering.

Hva slags undertøy har du på deg nå?

– Kun truse fra Victoria’s Secret, hjemme går jeg sjelden med BH.

Hvem er ditt største forbilde, og hvorfor?

– Beyoncé musikkmessig, Hun har utstrålingen, ståpåviljen. Hun kan danse, performe, synge som en gud og skrive låter. I tillegg har jeg hørt fra folk hun har jobbet med at hun er ett godt menneske og jobber drithardt, noe jeg respekterer.

Hva er det flaueste du noen gang har gjort?

– Oi, jeg gjør flaue ting ofte, men jeg tenker ikke så mye over det. Jeg blir ikke så veldig flau egentlig. Jeg sier ofte ord jeg ikke burde sagt. Gjerne hjemmelaga banneord, også raper jeg når det passer meg – noen ganger når det er mennesker tilstede jeg ikke kjenner. Noen ganger er det flaut å være uten filter.

Skrevet av: Angelica Martinsen

Du kan lese hele intervjuet HER 

I det nyeste KK som er i butikkhyllene nå, deler jeg min lidenskap for strikking. Løp og kjøp! 

Klem Sandra 

1 kommentar
    1. Hei Sandra, jeg har sendt deg en Mail med adressen min på ( fordi jeg vant den konkurransen du hadde på bloggen din) håper du svarer💖🎉😭 klem fra super stor fan💖💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg