#Throwback 2015 del 2 #playmydrum

I slutten av april ble låta Play My Drum til. Skrevet at Tooji, meg og Anders Frøen (Mood Melodies)

Og i mai spilte vi inn musikkvideoen til Play My Drum i Maldivene



Her med koreograf Mia og stylist Anette <3

Resultatet #sarmadawypiece

I juni fremførte jeg Play My Drum en rekke steder som på Rådhusplassen med VG-lista, på God Morgen Norge  og var på Elle festen

Før opptreden på Rådhusplassen måtte teamet ta helikopter til Kristiansand for å rekke å spille en konsert der Fra ELLEs sommerfest. Her med Linnea, Anine og Ida

Og i juli var vi på Allsang på Grensen

<3 <3 <3
Med manager vennen min Gunnar Greve

<3 Sandra

 

10 kommentarer
    1. når trrekker du di 3 vnnerene som du sa lengere ned på bloggen? og, kommer det en del 3 på throwback?

    2. Så fin blogg du har, Sandra 😀
      Og det ser ut til at du har hatt ett helt sykt kult år 2015!
      Håper vi sees i 2016 også 😀

    3. Ser ut som du har hatt ett kjempe morsomt år! Det har vært veldig gøy å blitt kjent med deg…<3 vis jeg kan si det?hehe,håper vi ses i år og! Misunner livet ditt veldig:(

    4. hvor er den kjolen på siste bilde fra? og di to cimonoene? den hvite som du bruker i musikkvideoen og den med blått som du hadde på vedsiden av helikopteret:)

    5. Fantastisk sang og musikkvideo. Spiller denne daglig og når jeg skal kjøre nord over i sommer, så skal denne spilles mens jeg kjører over Saltfjellet når solen går.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg