#Throwback 2015 del 1

Dette har vært ett fantastisk 2015 for meg og jeg har opplevd utrolige ting

Jeg var for eksempel med på MITT DANSECREW i begynnelsen av året. Jeg skulle lære med å danse på noen få uker, og det klarte jeg, litt, med disse herlige folka og flinkeste danserne fra Deep Down Dopeizm. 
Mitt dansecrew: Premiere sesong 1. Sandra Lyng og dEEp Down dopEiZM

De var også med i musikkvideoen min til Heels Off

Ble så glad i disse menneskene. Fra venstre Camilla, Ida, Mathias, meg, Anne og Marlene

Da jeg gav ut Heels Off ble jeg intervjuet av de herligste folka i NRJ.DET var en fantastisk start på året.

Jeg dro til LA i mars

Her i Runyon Canyon med kompisen min Andreas

Og hunden min Nahla

Så lagde jeg noen låter i studio med Mia


Klara er en av mine beste venninner fra LA

Jeg hadde koselig bursdagsfeiring i april med gode venner


Her med Anders, Andrea, Kaia, Lotte og Olav 

Del 2 kommer i senere 🙂

9 kommentarer
    1. Hei, må få spørre deg, hvordan ser ditt treningsprogram ut? Hva slags mageøvelser vil du anbefale? Ida:)

    2. Du skal vel førelsk deg å finn den rette å rop ut Lykke før så å bi dompa offentlig å trøste og bære. Så ska du væl fortsætt å snakk om kor moden du e blitt å kor mye kontroll du har sjøl om det motsatte vises. Sist men ikke minst så ska du væl fortsætt å vær “blod Harry nordlending” vi andre nordlendinger synes blir fjasåt. Godt nytt år

    3. Hei! Jeg går til behandling for bulimi, og er i fase 2. Har du noen tips som kan gjøre hverdagen min lettere. Sliter med å gi opp de strenge kostholdsreglene min og diettene.

    4. Heihei! 🙂 Har lest bloggen din en stund nå, og jeg lurte på om du har noen anbefaligner eller tips av resturanger i LA, med tanke på at du har gluten allergi, noe jeg også har. Skal flytte til LA og lurte på om det var mer muligheter for glutenfri kosthold der i forhold til her hjemme

    5. Jeg synes duer en kjempeflink artist og flink til å få opp god stemning. Det fikk jeg erfare når du opptredde på VGS sommershow i Farsund sommeren 2015.Da fikk jeg desverre ikke treffe deg, med ønske om en autograf og et bilde og en liten prat.
      Mvh.
      Kristian

    6. Tusen takk for hyggelig svar.
      Skulle du noen gang ha en konsert eller opptreden i nærheten av Farsund kommune.. håper jeg du sender meg en mail.
      Mvh
      Kristian

    7. Hei.
      Sendte deg en kommentar for en uke siden at jeg synes du er en kjempeflink artist og skulle vært artig og opplevd deg live, slik at jeg kanskje kunne være så heldig og få en autograf, et bilde og en liten prat.
      Fint om du gir meg en tilbake melding om du vet, eventuelt om du skal opptre på Sørlandet.
      Mvh.
      Kristian

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg