GODT NYTTÅR

Heia godtfolk som har brukt denne tiden på å lese bloggen min:)

Jeg vil benytte anledningen til å ønske dere ett deilig godt nyttår.

Jeg er så heldig at jeg har hyggelige venner som jeg skal feire med. Kompisen til Lasse, eller egentlig en gammel venn av meg også, Christian har en mamma med hus på landet så her blir vi 14 stykker i kveld til bords og til fest. Jeg gleder meg veldig!

Jeg håper det nye året bringer dere lykke, kjærlighet, gode måltider, en frisk kropp, fine opplevelser, minneverdige turer, gode stunder med familie og venner, at dere får det fint på jobben og at dere får noe å smile for hver dag.

Han her får meg til å smile 🙂



Ingrid og Ole Christian er det søteste paret, vært sammen i 9 år. Det blir nok de to <3

Så jeg skal huske hvilket glass som er mitt 🙂

Gjengen, jeg var fotograf 🙂

Skal oppdatere denne bloggposten etterhvert så følg med 🙂 

Her har du iallefall en deilig nyttårsliste å spille – 

ps. dere kan også følge med på snap : sandralyngmusic 

 

3 kommentarer
    1. Hvorfor skal vi legge deg til som venn på Snapchat når du ikke svarer halvparten av di som sender deg noe?😭

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg