FOR ET ÅR

Jeg vet helt ærlig ikke hvor jeg skal starte på denne bloggposten, hvordan jeg skal klare å takke alle for å ha gitt meg det beste året i mitt liv.

I starten av 2015 hadde jeg og Gunnar (Greve, manageren min) snakket om at jeg kanskje egentlig skulle ta meg en liten pause fra rampelyset og det å gi ut musikk. Jeg hadde tross alt, året før, hatt min egen tv-serie “Sandra Usensurert” på tv2 Bliss hvor jeg ble filmet ett år i både jobb og privatliv. Jeg hadde vært dommer for Idol Junior, gitt ut 10 låter, gjort reklame og en kampagne for bl.a Sloggi samt vært deltaker i Mitt Dansecrew på tv2.

Men da Play My Drum ble til, i ett studio på Carl Berner i mars endret de planene seg. Dette var jo en sommerlåt som vi måtte få ut så fort som mulig. Vi hadde så troa på låta at vi dro til Maldivene for å spille inn musikkvideo og brukte mye tid å penger for å få låta så bra som mulig. All cred til Tooji, Anders Frøen, Gunnar og MER Musikk for det!

Og det funket! I sommer hadde jeg ca 50 opptredener, med Vg-sommershow-turné hvor jeg både sang og danset med Deep Down Dopeizm på 45 feriesteder. Jeg hadde egne opptredener og var med på VG-lista turnéen. Det å være med å opptre på Rådhusplassen for 70.000 mennesker var helt sinnsykt! Snøballen rullet og jeg hadde masse spillejobber, sang for eksempel på God Morgen Norge, Sommerbåten, NRJ In the Park, God Sommer Norge og lagde en egen akustisk versjon av Play My Drum på P3. Nå vet jeg at sangen fortsatt roterer på radio både i Frankrike, Spania, Tyrkia og andre land. Så spennende!!

I september hoppet jeg inn i studio igjen og spilte inn Night After Night. Vi lagde en video med herlige mennesker som jeg igjen må få lov til å takke for at de ble med! Og allerede NÅ er den solgt til gull. Alt er veldig overvelmende og jeg er ufattelig takknemlig for teamet mitt og ikke minst dere lyttere!

Tusen takk for støtten dere har gitt meg igjennom å høre på sangene mine og dele de med vennene deres. Takk for fine kommentarer og følgere på sosiale medier, TUSEN TAKK til leserne av denne bloggen. Jeg er så lykkelig nå og gleder meg til å komme med enda mere musikk på nyåret.

Vi har laget en liten video av Play My Drum noen av de opplevelsene den og dette året har gitt meg.

TUSEN TAKK !

Klemmer, S 🙂

11 kommentarer

Siste innlegg