Lat men gledelig søndag

I dag har vært en lat dag, men ikke hvis jeg skulle valgt selv. Jeg skulle gjerne ha trent, gått i studio og hatt en fotoshoot (som måtte utsettes til i morgen) Noen ganger funker bare ikke nakken min som den skal. Etter jeg krasjet i en tunell i 2007 så har jeg hatt kroniske plager med nakken og ryggen. Til tider gjør det så vondt at jeg ikke kan gjøre annet enn å ligge på gulvet. KJEDELIG! Jeg vil få ting gjort!

Over til noe hyggelig. Night After Night ligger nå på 20. plass på Spotify!! Jeg er i himmelen! Tusen tusen takk dere som har streamet låta i helga, og til dere som har sendt meg hyggelige meldinger og delt låta. Jeg setter umåtelig stor pris på det! Tusen, tusen takk.Tusen takk. Jeg kan ikke få sagt nok hvor mye det varmer at Night After Night fikk en så god start. Det er alltid nervepirrende å slippe en ny låt, som jeg har sagt før, men den mottakelsen denne låta fikk kunne jeg bare drømt om. Den har blitt listet på NRJ, MP3 og andre radiokanaler rundt om i Norge allerede.

Og jeg vil gjerne at så mange som mulig skal få hørt den så setter kjempestor pris på om dere fortsette å dele denne linkenpo.st/NANspotify på sosiale medier.

Legg inn i kommentarfeltet hvem/hvor du har delt Night After Night med link til facebooken din/insta ect så trekker jeg noen vinnere i løpet av uka som får gave i posten!


Bilde av meg fra promodagen fredag 🙂

Jeg er evig takknemlig for dere støttespillere, ha en nydelig søndag.

 

 

3 kommentarer
    1. Hei! Jeg delte sangem din på Facebooken min😊 Og jeg skal danse/synge den med noen venner til en avslutting ! Så kanskje det er flere som liker sangen din etter det! Håper jeg😅❤️ Hva vinner man Egt..? Det er ikke noe viktig for meg å vinne! Men facebooken min heter jeg Tuva Nilssen Hehe:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg