En magisk kveld

“Jeg ble bedt i ett kjendisparty!” – synger Onkl P. I går var det virkelig enn sånn fest. Det var Se og Hørs Kjendisgalla med rød løper, show og fest.

Jeg tok med meg kjæresten for første gang på ett sånt event, hehe han var litt stressa stakkar, da det som regel ikke er røde løpere med journalister og “lys i ansiktet” på hans jobbfester med banken. Jeg kledte meg i en nydelig kjole som en venninne av Hodo, Via Fernando Miralles hadde sydd. Håret hadde jeg fått fikset av Hege på Box Of Beauty og jeg hadde fått meg nye “juksenegler” og vipper hos Glød de Norvege. #spons Fineste Mette sminket meg



Jeg, Alexandra Joner og Adelen skulle åpne showet og opptrådte med med låten Bang Bang, Jeg var Nicki Minaj og RAPPET.

Klipp av det kan du se på instagrammen min her: https://www.instagram.com/sandralyng/



Disse danserne er SÅ flinke!

Åpningshowet gikk kjempebra 🙂 Så var det bare å forte seg ned i garderoben og skifte for jeg skulle opptre snart igjen med “Night After Night” for første gang. Dansere fra Quick crew var med og Pelle, pianisten min spilte droppet på keytar. Jeg var veldig nervøs før jeg skulle på scenen, det er alltid nervepirrende å opptre med en sang for første gang. Men erlighet så gøy det var! Jeg hadde fått sceneantrekk designet av J.L.B – James Lazaar Bråten.

Rett av scenen og skifte igjen for nå skulle jeg til Nydalen til tv2 der og bli med i ett tvprogram, som foreløpig er hemmelig – for så å dra tilbake til festen hvor vi lagde en del av musikkvideoen til Night After Night. Etter DET så fikk jeg snakket litt med folk, her med kjæresten min Lasse, Else Kåss Furuseth og Fred Hamelten.

<3

Alt i alt var det en magisk, travel kveld.

🙂 S

 

Bildene er tatt av Side2, Marte Bratberg og Lydia Gieselmann

2 kommentarer
    1. Er såå gira på å få sett hele klippet av “Bang Bang”!! Hørtes ekstremt bra ut i hvertfall! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg