Jeg blir fortsatt nervøs

Når jeg står på den scenen så føler jeg meg hjemme, jeg elsker det, men blir fortsatt litt nervøs. Jeg har ikke fått blogget noe særlig de siste dagene for jeg har nesten vært for travel til å spise. Jeg hadde tre opptredener i går, først på Telenor arena for cupfinalen for jenter, så videre til å opptre på ett julebord for Meny, klokka 21 OG 00.30. Jeg driver også og øver til en opptreden jeg skal ha i morgen på kjendisgallaen, skal legge ut masse bilder på tirsdag og fortelle mer om den da.

Selv om jeg opptrer mye så blir jeg fortsatt nervøs. Hver gang faktisk. Det er nesten morsomt, etter 11 år i gamet og med over 1500 konserter og opptredener bak meg så kjenner jeg på den lille, eller noen ganger store sommerfuglen som tar over før jeg skal gå på scenen. Og noen ganger så kommer den kvelden før og forstyrrer søvnen min. Det er en blanding mellom spenning og nervøsitet, glede og litt frykt, jeg vil jo ikke synge feil, falle eller drite meg ut. Men jeg elsker å opptre. Den beste følelsen i verden er når jeg ser at noen har hørt på låtene mine så mye at de kan tekstene og synger med. Da har jeg vanskeligheter med å holde tårene tilbake. 

Takk til dere som støtter meg og kommer på konsertene mine, streamer sangene mine og heier, jeg elsker dere.

Her er ett bilde fra første gangen vi opptrådte med Play My Drum, tatt fra instagrammen min som du kan følge her : https://www.instagram.com/sandralyng/

 

 

2 kommentarer
    1. Scene skrekk er vel noe man vil oppleve fra tid til annen,uansett.
      Du vil jo gi det beste av deg selv til fansen.
      Du er flink og du nailer det gang på gang uansett.
      Så ikke stress så mye med akkurat den tankegangen der!
      🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg