NY singel ute om kun en uke!

Neste fredag slipper jeg min nye singel “Night After Night” Og jeg gleder meg veldig! P3 hadde akkurat premiere på den så naturlig nok har jeg ikke sovet i natt, er så spent på om dere liker den! 

730.no finner dere en liten smakebit av låta.

Kjenner skikkelig på sommerfuglene nå, det er alltid like spennende og gøy å dele ny musikk med dere.

Siden det er fredag har jeg også oppdatert party-lista mi, her ligger også noen av remixene til Play My Drum,

kos dere i kveld!

8 kommentarer
    1. Gleder meg til den kommer, Hørte litt av den! Den var sinnsykt bra!❤️ Den kommer til og havne på top-lister med en gang den kommer ut! Det vedder jeg på!

    2. Er du deg selv når du er med fans eller folk du kjenner litt? For når du er med venner er du helt annerledes i oppførsel ? Enn når du er med fans

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg