Glad i deg

Jeg blir glad når noen jeg er glad i sier det til meg: Jeg er glad i deg, Sandra.

Det varmer hjertet mitt og får meg til å smile! Men er jeg flink til å si det selv? Hvor flinke er vi egentlig til å la de vi er glade i få høre det?

Jeg har alltid vært utrolig glad i mormor!

Hun har vært der for meg hele livet mitt. Stilt opp for meg, støttet meg, gitt meg kjærlighet og omsorg. Hun heier på meg, tror på meg og er glad i meg. Og mormor vet at jeg er glad i henne, det er jeg temmelig sikker på. Jeg sier det faktisk ganske ofte, og jeg viser det med haugevis av gode klemmer. Men jeg har aldri satt meg ned og skrevet et brev og fortalt henne HVORFOR jeg er så glad i henne. HVA hun har betydd for meg. Og HVOR mye det betyr for meg at du har ryggen min. Før nå! Jeg har arbeidsuke på p4 og de har en spalte som heter “digger deg” hvor man skriver ett brev til noen man setter pris på. Så jeg ringte henne og leste dette brevet:

Kjære mormor jeg digger deg

Jeg velger å skrive dette brevet til deg for du er min beste venn, min helt og en av en av de som har støttet meg mest i livet. Jeg husker du pjusket meg på armen og roet meg ned da jeg var lita og lei meg. Du lot meg bo hos deg hele sommeren hvert år og hver gang jeg hadde kjærlighetssorg eller var imellom to leiligheter fikk jeg bo hos deg. Du elsker hunden min Selma like mye som meg og jeg kommer aldri til å glemme at du tok  are på henne da jeg bodde i LA. Da hun ble gravid og jeg var på turné så tok du vare på henne og valpene i mange uker. Tusen takk for det. Jeg elsker maten du lager, det hyggelige selskapet ditt og de gode klemmene dine. Takk for at du lærte meg å strikke, om kjærlighet og godhet. Elsker deg gangster mormor


Hør samtalen vår på p4.no her

Den dagen man ikke har mulighet til å klemme sine kjære igjen tror jeg det vil være vår største anger, at vi ikke viste mer kjærlighet og at vi satte pris på dem.

Denne sangen forklarer mye

 

Så spre kjærlighet på denne deilige torsdagen <3

4 kommentarer
    1. Hei Sandra. Leste ditt innlegg om gluten og laktoseintoleranse. Har du lest noe om irritabel tarm syndrom og fodmap? Anbefaler deg på det sterkeste å prøve lav fodmap diett:) det fungerte ekstremt godt på meg. Jeg har i tillegg fått resept hos fastlegen på probiotika VSL#3. Merker stor forskjell på før og etter jeg begynte med det, nå har jeg omtrent aldri magesmerter og er mye mindre oppblåst! Verd et forsøk! Må fås på spesialresept, men det får du nok;)!!
      Masse lykke til videre:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg