Tuesday street style

Bilder er tatt Lydia Gieselmann

styling av Hodo Musa

 

15 kommentarer
    1. Ser deg i nettspill/poker reklamer på TV hele tiden. Synes du kan gjøre det forgod til slike reklamer. Spillavhengihet er alvorlige saker, og du lokker Spillavhengige!!
      Likte deg før helt til jeg så dette
      .. Det samme gjelder selvfølgelig også Tone og Riise…. Skjønner ikke hvorfor 🙁

    2. hei sandra. du burde begynne å spille håndball. du hadde blitt veldig god i håndball. du bør kjøpe deg en håndball og knebeskyttere.

    3. Sandra! Jeg savner virkelig den gammele deg! Jeg vet folk forandrer seg! Men hun ene venninne til lillesøsteren min hun vil farge håret som deg og hun prøver og være den nye deg! Og hun hørte at du bannet mye så hun begynte og banne mye selv! Og hun savner også den gammelr deg ! Gjør ikke du? Jeg savner den gammelr søte nydelige deg

    4. ^og før husker jeg hun venninne kom en gang og var så glad! Så spurte jeg hvorfor? Og hun svarte Sandra svarte på kommentaren min på insagram! “Det var i sommer” og for noen dager siden kom hun trist og jeg spurte hva er det? Så svarte henne! Sandra har sluttet og svare på kommentarer, hun svarer bare noen! ! 🙁 Trur faktisk at du er en stor del av livet til barn som liker deg! Men alle forandrer seg:)

    5. :/: Kjære deg, jeg har alltid vært meg og kommer fra nordnorge hvor i mitt miljø og kultur er banning veldig vanlig dessverre. Men jeg skal prøve å skjerpe meg på det. Jeg endret hårfarge, ikke personlighet og følgerne mine har blitt flere derfor er det vanskelig å få svart alle spm jeg får. Jeg prøver å svare så mange som mulig for jeg setter stor pris på de som kommenterer og skriver til meg. Bare vit at det er over 1000 daglig, så jeg får ikke alltid svart alle dessverre. Det vil ikke si at jeg setter mindre pris på det. Jeg eller er supertakknemlig og elsker fansen min

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg