Balmain x HM shopping og remixEP-release av Play My Drum

I dag var det “release” av H&M x Balmain kolleksjonen. Noe jeg har ventet lenge på og spart penger til. Jeg elsker Balmain og Oliver Rousteing, de fine, eksklusive kjolene, at snittet på mange av de fremhever kvinnefiguren og at klærne har god kvalitet og kule detaljer. Men, for en liten musiker som meg så har jeg ikke råd (eller ville valgt) å bruke 30.000 kr på en kjole. Derfor var det PERFEKT at de Balmain gjorde ett samarbeid med H&M. Tingene er billig(ere) og superfine, men GU kor vanskelig de var å få tak i! Folk er jo gærne! Jeg også forsåvidt som stod i kø i to timer i går på Pre-shoppingen (var så heldig å få invitasjon fra H&M) og frøs, kun for to klesplagg. Da jeg var tidlig ute var jeg en av de første som fikk komme inn, men ble likevel dyttet og klarte bare såvidt å få med meg støvlettene jeg hadde siklet på lenge og den grønne fuskepelsjakka. Siden vi kun fikk kjøpe to ting i går så måtte jeg innom i dag også og kjøpte tilsammen disse tingene, de vil jo være perfekte på scenen!

Og Ja det ble denne kjolen som kanskje ser en brødskive slutty ut på meg, men den er jo så fiiin!

“Yey” jubler jeg og får samtidig dårlig samvittighet, her står vi i i-landet vårt i kø og opptrer som dyr for å få tak i paljettkjoler mens flyktingene ikke mange gatene unna står i kø for mat. Wow, det satte ting litt i perspektiv. #ilandsproblemer

Har forresten lansert en remix-EP av Play My Drum i dag !! Sjekk ut 🙂

730 har også skrevet en hyggelig sak om den her 🙂 <3
<3 <3 <3 S
58 kommentarer

Siste innlegg