Drømmen om utlandet

Musikk har som dere mange allerede vet, vært en stor del av mitt liv, og jeg har alltid drømt om å kunne leve av musikken min. Når jeg virkelig har drømt meg bort så har av og til forestilt meg selv på scenen i et fremmed land, med folk som ikke snakker samme språk eller deler samme kultur, men hvor musikken min er med på å bringe oss sammen. 
Jeg forventet aldri at min siste singel «play my drum» skulle bli en så stor suksess som den har blitt her i Norge. Tok meg helt på senga! Men herreguuud så gøy! Og heller ikke at folk i utlandet ville vise noe stor interesse, det var bare en fjern drøm, men nå skjer det plutselig ting i utlandet. Fikk akkurat beskjed fra plateselskapet mitt at singelen er nå på #27 plass på listen over de mest spilte låtene på radio i Frankrike! Tenk, den er den 27. mest spilte låten, i et så stort land som Frankrike hvor det er millioner på millioner av lyttere. Fikk vite i dag at låten klatret opp til #20 på shazam i frankrike, fra #50 forrige uke. Sinnsykt!! 
I Hellas har jeg til og med blitt intervjuet av magasiner, helt fjernt å se noen skriver om meg på et språk jeg ikke forstår. Men aller mest gøy, spennende og surrealistisk. Evig takknemlig for alt dette som skjer og jeg tar det ikke for gitt.

4 kommentarer
    1. SÅ utrolig kult!! Du er en sinnsyk flink sanger! Hørte faktisk sangen på radioen når jeg var i Hellas!😂 du er så heldig som får leve drømmen din😢

    2. Herlig Sandra. Jeg liker den der personligheten din så godt, du fortjener å bli lyttet til. Både musikken din og hva du har å fortelle. Klem fra forbipolene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg