takk gud det er fredag

Noen som har gledet seg til helg eller? I morgen er det NRJ-awards! Det vil si at det er siste dag i DAG å stemme på meg til nominasjonene : Årets artist og Årets Låt – Play My Drum. Vææææærsåsnillåsteeem 🙂 http://www.nrj.no/story.aspx?id=630952 <3 <3 <3

I dag skal jeg på visning av Balmain x H&M, gleder meg til det. Kanskje jeg stiller meg i kø i morgen tidlig for å få tak i noen av godsakene. Følg meg på snap – sandralyngmusic, så skal jeg snappe noen av mine favoritter.

Siden det er fredag – tada – så har jeg oppdatert spillelisten for PRTeY-musikk, så slipper du å tenke på det i kveld 🙂

Tok nye bilder med Lydia også, elsker disse nude-tonene så det blir antrekket mitt i kveld.


Styling : Hodo Musa
Foto : Lydia Gieselmann
Klær: Skjørt og kåpe fra Twist&Tango, topp fra American Apperal og sko fra Bianco
Håret er inspirert av en kanelsnurre jeg så på vei til shoot 😉
HA EN NYDELIG FREDAG!!!
masse kjærlighet fra meg
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg