Har spilt inn ny låt!

Jeg er såååå gira på å fortelle dere at nå har vi funnet min neste singel, etter måneder med studiojobbing og utallinge melodier, tekster og beats lagt har vi endelig kommet frem til en låt som jeg gleder meg til å vise dere. Denne gangen har jeg faktisk ikke skrevet den selv, det var Anders (som produserte Play My Drum, har lagt til videoen til den under) og en kompis som satte en kveld å lagde en låt til meg, og jeg digget den!

På søndag spilte vi den inn og nå har vi snart en versjon klar. Det kommer nok til å ta noen uker før den kommer ut, er en hel prossess det der, men det blir før jul! Jeg har sommerfugler i magen og håper dere kommer til å like den like godt som jeg 🙂

Her er noen bilder jeg tok med Lydia Gieselmann, dette er sånn jeg kler meg for en studiosession, det må være konfortable jeans og sneakers (for jeg står som regel mange timer i strekk og synger i micen)

styling : Hodo Musa

Sko : Kastel

Jeans : Twist & Tango

topp og jakke : Twist & Tango

16 kommentarer

Siste innlegg