Svar på spørsmålene deres <3

Heisann og god torsdag!

Jeg fikk noen fine spørsmål fra dere fra blogginnlegget “Bli kjent med meg” her er svarene 🙂

 

Snart 1M på YouTube og 10M på Spotify!!!! Hvordan føles det?
Man kan jo bare håpe, når man sitter i studio, er kreativ og lager den første setningen, melodien, det blir til en låt, at flest mulig folk skal få hørt den og like den. Å være artisthar vært drømmen min så lenge jeg kan huske og etter å ha vært i bransjen i 12 år og gitt ut 23 låter så er det så utrolig gøy at Play My Drum funket/r som den gjorde/gjør. For meg er det virkelig en blessing og jeg er overlykkelig.
Tror du på den store kjærligheten?
– Jeg tror at vi kan ha flere sjelevenner, men kanskje bare 1 livspartner? At noen mennesker, i mitt tilfelle menn kommer inn i livet vårt av en grunn. Når jeg har startet i ett forhold har jeg ofte tenkt « This is it» Dette er HAN, vi skal gifte oss, få barn, bli gamle sammen. Nå ha rjeg skjønt at man kan vokse fra hverandre og følelser kan svekke, at noen kommer inn i livet ditt kun for en periode, og det er greit. Nå har jeg funnet meg en skikkelig god-gutt, han er snill, morsom og rar, intelligent, spennende og trygg på samme tid. Han har blitt min beste venn også. Om dette varer for alltid vet man jo ikke, men jeg har det veldig fint nå ihvertfall 🙂 Men det er vel det man håper på når man får seg kjæreste, en partner for livet.
Savner du det gammele håret ditt?

Jeg trives veldig godt som gråhåret / platina blond akkurat nå 🙂

8hpCakFaix
Dear Queen Sandra, Mother of Dogs, when is the next song coming?
Haha, mother of dogs, I liked that, I´m working in the studio as we speak and I think I´ve found my new single, when its gonna be released, we don’t know yet. But I hope it won’t be too long 🙂
Hvor lenge bodde du i Mosjøen?
Jeg bodde der fast til jeg var 16 år, så reise jeg og turnerte så mye at det føltes som om jeg levde i koffert i to år. Da jeg var 18, flyttet jeg til Oslo.
Favoritt artister topp 3?
Beyoncé 
Jhene Aiko
India. Arie
Favoritt farger topp 3?
Kommer helt an på om det skal være i klær, interiør eller bare farger jeg liker, det er iallefall
blå
lilla
beige
Du er så blid og har en kjempe fin utstråling. Hvordan klarer du å være så positiv
Det var veldig hyggelig sagt, tusen takk! Grunnen til at du ser meg som positiv tror jeg er for at jeg setter pris på ting, små og store. Jeg prøver å ikke la negative tanker og energier ta over og prøver å leve i nuet. Jeg smiler når jeg ser hundene mine leke, blir glad av å spise god mat. Får overskudd, som også skaper positive tanker av å trene, er supertakknemlig for at jeg kan leve av musikk, det jeg som jente bare kunne drømme om. Jeg gjør små ting i hverdagen som å strikke, det gir meg mestringsfølelse når jeg har laget en genser til meg selv. Det er sundt for hjernen å få luft så jeg får energi av å gå turer med hundene mine. Jeg mediterer for å “rydde” i hjernen. Sover så ofte jeg kan middagshvile og 9 timer hver natt, det gjør meg uthvilt. Jeg ser humorserier på tv som får meg til å le, aldri grøssere som gjør meg redd. Jeg velger å leve godt, være takknemlig og positv, gjør iallefall så godt jeg kan 🙂
Er det sjangse for at du besøker hjembyen min Sandnes før eller siden? 🙂
Jeg har ennå ikke noen bookinger eller konserter i Sandnes men skal gi beskjed når jeg spiller i nærheten:)
Si noe du er superflink til som ikke mange vet 😉

Superflink vet jeg ikke, men jeg kan strikke og lage smykker, jeg er også god i thai-boxing, å skyte med luftgevær og litt god i poker.

Hva er yndling butikken din?

Jeg elsker klesmerkene BCBG av Max Azria, (som er ett slags undermerke av Hervé Léger) og Balmain, da Bailmain er superdyrt shopper jeg gjerne i BCBG butikkene når jeg er i USA. Liker spesielt denne nude og hekla-looken fra ss16,

Hvor kjøper du mest klær?

Vet du hva,jeg er så heldig at jeg ofte får låne klær av agenturer og av stylisten min så jeg kjøper sjeldent klær selv. Skal jeg på ett event eller på scenen har jeg som regel ett antrekk som stylisten min Hodo Musa har valgt ut for meg 🙂 Hvis jeg skal shoppe her i Oslo liker jeg Zara, ikke så dyrt og har klassiske og fine ting. Liker også Monki og H&M.

Hvordan takler du kritikk?

Jeg blir lei meg hvis jeg får kritikk på utseendet mitt, det er liksom så sårt. Men kommer det til konstruktiv kritikk i jobbsamenheng tar jeg det til meg og prøver å gjøre ting bedre neste gang.

Hvor ser du deg selv om 10 år?

Som låtskriver og artist fortsatt men med barn, ektemann og hvitt hus kanskje 🙂 Forhåpentligvis har jeg noen låter bak som som har funket i utlandet og jeg kan ha konserter rundt om kring i verden 🙂 DET er #drømmen i allefall.

Hvordan sminke bruker du til hverdagen?
Til hverdags bruker jeg helst ingenting, kanskje litt eyeliner og maskara:) 
Hva får deg til og le?😂

Jeg kan le av å se de søte hundene mine leke, når jeg snakker sjit med vennene mine evt.

Når det kommer til humor så er jeg ganske håpløs, jeg er nordlending og har desverre en ganske grov, dårlig humor.

Hvordan parfyme bruker du? og hvem er best?

Jeg bruker DKNY parfymen – Delichious delight og Bvlgari Omnia Amethyste fra BVLGARI

Hvordan sminke bruker du til hverdagen?
Til hverdags bruker jeg helst ingenting, kanskje litt eyeliner og maskara:) 
 
Ble du konfirmert borgerlig eller kristelig?
Kristelig
Vis du hadde sett en ung jente/gutt sitte på En krakk eller hadde kommet gående? og den personen så lei seg ut og gråt litt eller satt og gråt! hadde du gått bort selvom du ikke kjenner den personene og spørt om det går bra?
Ja selvfølgelig hadde jeg det, det her skjedd og man skal ta vare på medmennesker. Ville ikke dere?
Hadde du blitt sur vis en gutt/jente kom å la et brev hjemme hos deg? hadde du blit litt sur eller hadde du blitt glad? eller er det frekt og legge brev utenfor de man ikke kjenner så godt
Det hadde jo bare vært hyggelig det 🙂
favoritt brus og godteri? 🙂
Smågodt! Jeg elsker det! brus er Mozell
Hvilken rase er Selma?
Hun er en puddel
Følg med i morgen, da kommer det nye pressebilder + oppdatering av helgens spilleliste #PRTeY
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg