Jeg sikter mot stjernene men er overlykkelig om jeg lander på månen <3

Wow, nå sitter jeg her hjemme, fortsatt litt sliten i kroppen etter å ha hatt 48 konserter på 4 uker men så sinnsykt lykkelig.

Har vært med på Vg-sommershow, VG-lista, hatt egne gigs og startet da den måneden med en opptreden på sommerbåten

i Mosjøen. Alt har gått så fort, alt har gått så bra!

Det er den 4. august nå, jeg har akkurat vært hos Gunnar, min venn og manager, vi hadde ett møte denne gangen i skogen, mens vi jogget i Holmenkollen,

var egetlig veldig deilig. Fin måte å komme seg ut på å lufte tanker på en bedre måte enn når man sitter på ett møterom.


Her har jeg snappet han og dattera Guri (hvis du vil følge meg kan du det på kontoen sandralyngmusic)

Vi planlegger høsten og karriæren vår (Jeg sier vår, for for en artist er det aldri kun den som står på, vi er ett team på ca 10 stk)

Det er så spennende, og litt rart, jeg har stått på lenge og hardt men det er lenge siden en låt jeg gav ut funket så bra som Play My Drum.

Streamet snart 5 mill bare på Spotify og på 2. plass på VG-lista. Jeg er fortsatt i ekstase! (po.st/playmydrum)

HVA SKJER!? 🙂

TUSEN TUSEN takk igjen til dere som hører på den og deler den.

På vei ut døra så jeg på blomster med Ronja, Gunnars eldste datter, da jeg fant en firkløver.

59QwW-larK

Betyr dette LYKKE? Kommer sangen til å funke videre? Kanskje i andre land?

Å det hadde vært en DRØM, selv om jeg føler at drømmen min allerede har blitt oppfylt så 

hadde det vært en gøy bonus hvis noen andre land der ute hadde likt den:)

Det er lov å drømme. 

Jeg sikter mot stjernene men er overlykkelig om jeg lander på månen <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg