YES YES YES! Videre i Mitt Dansecrew

Jeg og crewet mitt Deep Down Dopeizm, eller mer personlig: Camilla, Marlene, Mathias og Ida (desverre kunne ikke Anne være med oss i denne uken) 

har jobbet SÅ hardt denne uka for å bevise at vi fortjener å være i denne konkurransen.

Og det viste seg endelig at “Hard work, pays off” Vi havnet ikke i battle engang, og det takket være dere,

tusen tusen takk for stemmene, men også til de som heier og støtter oss! Vi setter utrolig stor pris på det!

Temaet var “Jorda rundt” og vi valgte Egypt. Jeg elsket å få “spille” og danse som Cleopatra. Jeg er så stolt av få være en del av dette fantastiske crewet.

Nå skal vi være med iallefall én uke til og starter for fullt allerede i dag.

Driver å forberede en bloggpost om hver og en danser i 3D som kommer snart.

Dere kan se showet vårt her <3

Og til Anne vår, vi savner deg og er glad i deg <3

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg