Mitt Dansecrew, 70-tallet

Fredag var det 70´s show på Mitt Dansecrew, som alltid var jeg nervøs før vi skulle på scenen, føttene verket av slitte muskler etter noe som føltes som uendelige treninger 

dagene før, men jeg gledet meg. Det er umulig å ikke smile og bli i godt humør av hele 70-talls viben. Grooven, funken, tekstene i låtene. Jeg elsket det. Og vi leverte på scenen. Jeg husket alle trinnene 🙂 🙂 🙂

Men noen ganger selv om man gjør så godt som man kan så er det ikke alltid at der er nok, vi endte likevel i battle mot Lise Karlsnes og Werkin Girls.

Jeg kan ikke huske siste jeg var så nervøs! 

Heldigvis kom vi videre. Tusen, tusen takk til dere som stemte på oss! 

Elsker dere! 

 

Her kan du se showet vårt 🙂

http://www.tv2.no/v/876784
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg