“Heels Off” sniktitt-bilder og konkurranse

Forrige uke hadde vi musikkvideoshoot til min nyeste låt “Heels Off”. Selv om det var en lang dag, hadde jeg det skikkelig gøy under innspillingen. Jeg fikk jo ha med meg verdens beste dansecrew – dEEp doWN dopEiZM, som har hatt tålmodighet til å lære meg å danse 🙂  Musikkvideoen slippes her på bloggen til torsdag, og jeg gleder meg masse til å dele den med dere<3

Siden det er ny blogg, jeg er ute med ny låt og snart ny video – tenkte jeg det var på tide å ha en liten give-away 🙂 Alt du trenger å gjøre er å svare på disse to spørsmålene i kommentarfeltet:

*Hvilke to klesmerker/skomerker nevner jeg i låta “Heels Off”?

*Når dansa du sist? 

To av dere vil få en liten pakke fra OnePiece 🙂 Lykke til og ser frem til å høre om deres siste danseopplevelser.

Her er også noen bilder fra “behind the scenes” som det så fint heter, fra videoinnspillingen vi gjorde forrige uke til “Heels Off”.

 Trykk play her, og scroll deg nedover;) 

“Heels Off” kan kjøpes her: 

Spotify
iTunes
Wimp


Alle bilder: Emil Sollie 

 

Hvis du vil kan du sjekke oss ut i morgen tidlig på God Morgen Norge, da skal jeg og DDD opptre med Heels Off  🙂

Det blir spennende!

SÅ må vel legge meg snart siden jeg skal opp 03.30, vi snakkes !

 

Klem Sandra 

 

 

*dette innlegget er gjort i samarbeid med OnePiece

19 kommentarer
    1. Louis Vitton hvertfall! Har hørt gjennom 5 ganger nå, og får ikke med meg siste.. 🙁
      Dansa sist to dager siden med noen venner, Swing med studenter fra NTNU! Storkoser meg.
      Tøff sang, forresten, Sandra, ble plutselig utrolig catchy etter å ha hørt på den noen ganger! :))

    2. Ichi og Louis Vuitton ? 😀
      Elsker sangene dine, og du er sinnsykt flink i Mitt Dansecrew!!!
      Du er forbilde mitt <3<3<3
      Jeg danser hver eneste dag, har gått på dansing i flere år og setter ofte på musikk hjemme og danser 🙂
      [email protected]

    3. Louis Vuitton og Ichi, tror jeg det er 😀
      Sist jeg danset var på en gruppetime på treningssenteret mitt 🙂

    4. Ichi og Louis Vuitton 😀
      Sist jeg danset sånn ordentlig var på ungdomsskolen, da jeg danset mer eller mindre hver dag samt konkurrerte. Men etter skader og lignende måtte jeg slutte:( veldig vemodig da jeg allerede hadde kommet langt på kort tid, men man må vel høre på kroppen! Siden den gang har det kun vært “liksom-dansing” på byen og slikt, men blitt lite av det også! .. savner egentlig veldig å danse!

    5. Du nevner Ichi og Louis Vuitton!
      Dansa sist på søndag, fordi det kom en fengende sang som jeg bare måtte slå meg litt løs til :p

    6. Tror det var Ichi og Louis Vuitton 🙂 Sist jeg danset var faktisk igår 😛 Jeg prøvde å danse i hvertfall 😛 Hihi 🙂 Ønsker deg en super dag! 🙂 Klem

    7. Du nævne Ichi & Louis Vuitton i den nye sangen din 🙂 Bra låt!
      Sist e dansæ va på fæst 2.juledag :p Jækk mæst i sveng då, hehehe 🙂
      Have a nice one !

    8. Klarte endelig å høre at du nevnet Louis Vouitton og Ichi !!:)
      Sist jeg dansa var på juleballet.. 🙂

    9. Icon og louis Vuitton.
      Jeg danset sist på fredag! Ellers noen moves foran speilet på badet!

    10. Det er nok ichi og louis vuitton ja 🙂 Kreative spørsmål!
      Jeg danset vel sist i går, sammen med datteren min på 2 år. Synes det er så koselig å sette på “høy” musikk og bare kose oss sammen når vi er alene 🙂

    11. Svar på konk:
      H&M, og Louis Vuitton!
      Sist jeg danset var på mandag, på dance aerobic time! 🙂

    12. Sandra go’e…blir rørt over hva du skriver,~ærlig,åpen,ekte,varm og talentfull artist og jente som du er.Hva du har utrettet på de 2 årene etter du reiste her fra LA er meget beundringsverdiig.
      Modig ~Respekt~ Modig~ Respekt!!

    13. Gikk litt fort i svingene der 😛 Danser litt hver dag, men kun på amatør-basis – å er fornøyd med det. Utrolig moro! Når jeg hører musikk jeg liker, er dansefoten der automatisk. Ha en fin dag videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg