MDC-glede, Nitimen-krabbedans og blogge-hjelp fra dere?

Hei dere 🙂

 

Jeg kom videre i går på Mitt Dansecrew!!! Og det grunnet de og dere som stemte på meg, tusen tusen tusen takk 🙂

Jeg ble så glad, så lykkelig at jeg jublet og hoppet ut i nærmeste snøskavvel så fort jeg kom meg ut av tv2 studioet i går. (Jeg og Selma hopper i snø når vi er glade; refererer til Selmagram @selmathedawg)

xts1o0Farj

 

Var oppe tidlig i morrest for å snakke litt med Claus Wiese og Nadia Hasnaoui om MDC og Heels Off på Nitimen på P1. 

Jeg sa at låta var perfekt å danse krabbedansen til, så det gjorde vi da den ble spilt av. De var helt enige. Du kan se akkurat HVOR søte vi var da nederst.

Nå skal jeg blogge her på side2, det blir gøy. Jeg er jo en frøken med masse på hjertet og kommer sikkert til å skrive om en del forskjellige ting.

Men jeg tenkte kanskje at dere kunne hjelpe meg litt?

Hvis dere har tips eller ønsker til innlegg så gjerne kommenter under. Vi snakkes 🙂

 

Klem S

3 kommentarer
    1. finn blogg Sandra, hvordan er det med avstanden til deg og typer? hvordan fungerer det? tips til oss andre når vi skal skrive en blogg?
      ha en fin dag vidre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg