hits

januar 2017

Trening av overkropp!

I fjor hadde jeg PT. Det er faktisk noe av den beste investeringen jeg noen gang har hatt. Jeg lrte meg teknikker og treningsmetoder, og ikke minst rutiner jeg ikke hadde fr. N prver jeg f trent ben en gang i uken og overkropp en gang i uken, det er deilig kjenne p det at man blir sterkere.

Kjenne p at man har mere energi i hverdagen. Siden jeg begynte trene styrke merker at jeg ogs blir inspirert til spise sunnere, mere proteiner og grnt som jeg vet er bra for kroppen min. Jeg trener ikke for slanke meg, men for holde meg i form, for jeg merker at det gjr meg lykkeligere.

Jeg prver jo f inn en kt med kondis ogs da det er ganske viktig for holde ut nr jeg opptrer.

Benkpress:

Nedtrekk:

Skrbenk manualer :

Roing :

Det er viktig med treningspartnere, her er kompisen min Kim og PT Charlotte

I tillegg tar jeg biceps, triceps og mage i en snn kt, kommer mer senere.

Ha en fin dag <3



Les ogs :

Min treningsrutine - Benkt 1

Min treningsrutine - Benkt 2

 

Heia 2017!!

Frste post i 2017!

Hvorfor? Jo, for jeg jobber masse i studio for tiden, kjenner meg kreativ og glad og ofte viser det seg at nr jeg er p mitt mest travle s blir det sjeldnere bloggposter, men jeg skal prve vre flinkere til kombinere. Hvordan har deres r startet? Har noen holdt nyttrsforsettene sine ?

Mine var som vanlig prve holde meg i form i r ogs, s i morgen kommer en treningspost.

 

Statusrapport punktum

A photo posted by Sandra Lyng (@sandralyng) on

Snakkes <3